Politikker  &  Handelsbetingelser


Persondata

Information om anvendelse af personrettede data

Efter samtykke fra kunden, modtager Assisted Assignment kundens data (cookies), som efter kundens tilladelse anvendes til funktionelle formål på www.assisted-assignment.dk, til statistiske formål og til marketing.


I forbindelse med bookingen via www.assisted-assignment.dk indtaster kunden sine personrettede oplysninger, som er nødvendige informationer forud for bookingen af servicetjenester. Kunder angiver forskellige oplysninger, herunder persondata i form af: fornavn og efternavn, adresse- og kontaktoplysninger, herunder arbejdsstedets adresse hvor kundens bookede servicetjeneste ønskes udført, samt kontaktmail og telefonnummer.


Ved booking anvender Assisted Assignment kun almindelige persondata og IKKE fortrolige persondata eller følsomme persondata

EU’s definition fra Persondataforordningen (GDPR), som beskriver persondata således; “Enhver information, der kan relateres til en identificeret person, eller data der direkte eller indirekte kan identificere en person“. Med andre ord er persondata: Al information, der kan identificere en bestemt person. Det betyder, at selv hvis et navn eller en adresse erstattes af en kode, vil der stadigvæk være tale om en personoplysning, hvis koden kan føre til den oprindelige individuelle personoplysning.


I Danmark skelnes typisk mellem tre kategorier af persondata:

  • Almindelige persondata (f.eks. navn, adresse og e-mail)
  • Fortrolige persondata(f.eks. cpr-nummer, økonomiske forhold og billeder)
  • Følsomme persondata(f.eks. race/etnicitet, straffeattest og biometriske oplysninger)

Loven stiller krav om, at virksomheder beskytter alle interne og eksterne personoplysninger med tilstrækkelige sikkerhedsforanstaltninger. Hvilke konkrete foranstaltninger er det dog op til den enkelte virksomhed at vurdere, men det handler typisk om, at man skal sikre sig både teknisk (fx med firewalls, opdateringer og it-infrastruktur) og organisatorisk (fx med opdatering af tilladelser, sikkerhedskurser og beskrevne procedurer).


Læs mere om persondataforordningen (GDPR) på Datatilsynets hjemmeside.

Link til Datatilsynets hjemmeside: Grundlæggende om GDPR (datatilsynet.dk)



Kunden bestemmer over egne data

Inden kunden kan anvendes denne hjemmeside tilkendegiver kunden hvilke af disse formål kunden ønsker, at give samtykke til. Kunden kan til enhver tid trække sit samtykke tilbage ved at klikke på ikonet som ses nederst i venstre hjørne på denne hjemmeside (www.assisted-assignment.dk).


Hvad er cookies?

En cookie er en datafil, som gemmes på kundens computer, tablet eller mobiltelefon - det er dog vigtigt at bemærke, at cookies ikke indeholder skadelige programmer eller virus. Cookies gemmer eksempelvis på information om hvad kunden har lagt i en eventuel indkøbskurv, om kunden tidligere har besøgt www.assisted-assignment.dk, om kunden er logget ind og hvilket sprog kunden ønsker på hjemmesiden.
Assisted Assignment anvender cookies disse oplysninger sommetider kan være nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere optimalt. Cookies hjælper eksempelvis Assisted Assignment med at få overblik over kundernes besøg på www.assisted-assignment.dk og anvendelsen heraf, så hjemmesiden kan optimeres løbende og målrettes til kundernes behov. Læs mere om 'cookies' i nedenstående afsnit. 


Alle personrettede oplysning som kunden indtaster, herunder kontaktoplysninger som indtastes i forbindelse med booking, behandles internt af Assisted Assignment og den bookede medarbejder i et nødvendigt omfang.
Disse oplysninger videregives ikke til tredje part. 


Information om kundens personrettede oplysninger

Kunder angiver data i form af: fornavn og efternavn, adresse- og kontaktoplysninger, herunder arbejdsstedets adresse hvor kundens bookede servicetjeneste ønskes udført, samt kontaktmail og telefonnummer.
Bemærk venligst: disse oplysninger er nødvendige for at gennemføre en booking.


Information om samtykke før behandling af kundens oplysninger

I forbindelse med udfyldelse af arbejdsskemaet som kunden sender ud til den valgte servicegruppe (socialfaglige servicetjenester, sundhedsfaglige servicetjenester, pædagogiske servicetjenester) vil kunden til enhver tid blive oplyst om ovenstående informationer i persondatapolitikken hos Assisted Assignment (jf. oplysningspligten).
Informationer jf. persondatapolitikken hos Assisted Assignment skal kunden angive samtykke til / anerkende at have læst og forstået, inden kundens egne tiltag kan afsluttes.



Alle kan til enhver tid trække sit samtykke tilbage og herved få slettet al info.
Kontakt venligst Assisted Assignment herom.





Cookiepolitik

Information om anvendelse af personrettede data

Efter samtykke fra kunden, modtager Assisted Assignment teknologiske informationer om kunden, som efter tilladelse anvendes til funktionelle formål på www.assisted-assignment.dk, til statistiske formål og til marketing..


Kunden bestemmer over egne data

Inden kunden kan anvendes denne hjemmeside tilkendegiver kunden hvilke af disse formål kunden ønsker, at give samtykke til. Kunden kan til enhver tid trække sit samtykke tilbage ved at klikke på ikonet som ses nederst i venstre hjørne på denne hjemmeside (www.assisted-assignment.dk).


Hvad er en cookie?

En cookie er en datafil, som gemmes på kundens computer, tablet eller mobiltelefon - det er dog vigtigt at bemærke, at cookies ikke indeholder skadelige programmer eller virus. Cookies gemmer på information om hvad kunden har lagt i en eventuel indkøbskurv, om kunden tidligere har besøgt www.assisted-assignment.dk, om kunden er logget ind og hvilket sprog kunden ønsker på hjemmesiden.


Assisted Assignment anvender cookies da disse kan være nødvendig for at få hjemmesiden til at fungere optimalt. Cookies hjælper eksempelvis Assisted Assignment med at få overblik over kundernes besøg på www.assisted-assignment.dk, så hjemmesiden efterfølgende optimeres løbende og målrettes til kundernes behov.


Cookies i kategorier:
Nødvendige: De nødvendige cookies gør en hjemmeside brugbar ved at aktivere grundlæggende funktioner, såsom side-navigation og adgang til sikre områder af hjemmesiden. En hjemmeside kan ikke fungere optimalt uden disse cookies.

Funktionelle: Vælger kunden de 'funktionelle cookies', indsamles der oplysninger om kundens foretrukne indstillinger og valg på hjemmesiden for, at vise kunden den version af hjemmesiden, som passer til kundens præferencer. Oplysningerne afgør blandt andet hvilken region og sprog kunden foretrækker og til at vise videoer og andre visuelle elementer på hjemmesiden.

Statistiske: Vælger kunden de 'statistiske cookies', indsamles der oplysninger om, hvordan kunden interagerer med hjemmesiden, herunder hvor ofte kunden besøger siden, og hvilke sider kunden kigger på for, at kunne optimere vores design, hjemmesidens brugervenlighed og derigennem styrke effektiviteten af www.assisted-assignment.dk. 

Markedsførende: Vælger kunden de 'markedsførende cookies', indsamles der oplysninger om kundens interesser, herunder sider og annoncer der klikkes på og hvilke servicetjenester der vises interesse for og/eller som kunden køber / booker for, at kunne vise annoncer, der er relevante for kunden.


Hvor længe bliver cookies gemt?

Dette varierer af hvor længe en bestemt cookie bliver opbevaret på kundens egen enhed og browser. En cookies levetid beregnes ud fra kundens seneste besøg på hjemmesiden - men slettes automatisk når en cookie udløber.


Man kan altid afvise alle -/tredje part cookies fuldstændig ved at ændre indstillingerne i browseren på sin computer, tablet eller telefon. Hvor indstillingerne hertil findes afhænger af, hvilken browser der anvendes. 

Hvordan sletter man cookies?

Cookies som man tidligere har accepteret, kan sagtens slettes. Hvordan disse slettes disse afhænger af den browser bruges (Chrome, Firefox, Safari etc.) og på hvilken enhed (mobil, tablet, pc).
Bruges der flere browsere, skal der slette cookies i hver enkel browser. Dette vil oftest foregå i browseren når den er åben og herefter under; Indstillinger -> Sikkerhed og Privatliv.


Hvordan ændrer man et samtykke?

Man kan ændrer sit samtykke ved enten at slette cookies fra browseren eller ved at ændre ens oprindelige valg ved at klikke på ikonet nederst til venstre på denne hjemmeside.



Kundens personrettede oplysninger, såsom navn, adresse og kontaktoplysninger som indtastes i forbindelse med booking, behandles internt mellem Assisted Assignment og videregives ikke til tredje part.



Alle kan til enhver tid trække sit samtykke tilbage og herved få slettet al info.
Kontakt venligst Assisted Assignment herom.



Tavshedspligt


Tavshedspligt for medarbejderen før-, under- og efter udført servicetjeneste

Alle medarbejdere der er tilknyttet Assisted Assignment er underlagt tavshedspligt før-, under- og efter udført servicetjeneste. Er det strengt nødvendigt, kan medarbejderen dog være forpligtet til at videreformidle oplysninger, når der er tale om særlige omstændigheder

Medarbejderens tavshedspligt er naturligvis stadig gældende efter ansættelsesophøret ved Assisted Assignment. 





Handelsbetingelser

Information om servicetjenester og pris

Alle udbudte servicetjenester bliver udregnet i timepris (x antal arbejdstimer). Hertil har vores medarbejders forskellige kompetencer, erfaringer og uddannelsesmæssige baggrunde – hvilket giver forskellige prissætning per time da den enkelte medarbejders anciennitet aldrig kan være identisk med en andens. Uanset hvilken servicetjeneste der er tale om, vil medarbejderens timepris altid være inkluderet: 

  • Timepris, inkl. moms (prisen afhænger bl.a. af medarbejderens uddannelse, anciennitet, mv.)
  • Forsikringspris per arbejdstime, inkl. moms (prisen heraf afhænger af servicetjenestens karakter)



Information om proces for booking og betaling af serviceydelse
Det er altid vigtigt, at kunden booker sine servicetjenester gennem Assisted Assignments hjemmeside. Såfremt kundens booking ikke foregår således, har Assisted Assignment bl.a. ikke forsikringsansvaret.


  1. Kunden vælger servicegruppe + landsdel, hvori kundens ønskede servicetjeneste skal udføres
  2. Kunden udfylder servicegruppens arbejdsskema og afsender arbejdsskemaet.
    Herved kontaktes alle medarbejdere tilknyttet den ønskede servicegruppe og den ønskede landsdel.
  3. Alle interesserede, fremsender herefter en mail til kunden, med et link til den enkelte medarbejders CV-profil
    på Assisted Assignments hjemmeside.
  4. Kunden kan nu foretage sin booking direkte på medarbejderens CV-profil. 
    Bookingen er dog først bindende, når kunden har betalt for det antal arbejdstimer, som er estimeret for at den enkelte medarbejder kan udføre den ønskede servicetjeneste (gældende uanset valget af betalingsmuligheder).



Information om betaling af servicetjeneste

Betalingen for den bookede servicetjeneste sker igennem medarbejderens online CV-profil. 
Hos Assisted Assignment er der følgende betalingsmuligheder i forbindelse med booking:


  • Betalingskort (Dankort, Visa, MasterCard, Visa Elektron)
  • MobilePay


Betaling via betalingskort (Dankort, Visa, MasterCard, Visa Elektron)
Assisted Assignment tilbyder betaling med de mest almindelige betalingskort. 

Hertil indtastes følgende:

  • Kortnummer (seksten cifre)
  • Udløbsdato / End (MM / ÅÅ)
  • Kontrolcifre / CVD (tre cifre)

Bemærk venligst: af sikkerhedsmæssige årsager kan der forekomme krav om tofaktorgodkendelse gennem MitID, når der gennemføres betalinger online. Dette betyder ikke, at der er betalingsproblemer, men dette er blot en sikkerhedsforanstaltning.


Betaling via MobilePay

Assisted Assignment tilbyder betaling med MobilePay, for at lette betalingsdelen ved booking.
Dette kræver blot at kunden har installeret MobilePay-appen på sin mobiltelefon.


Ønskes der betaling via MobilePay, skal kunden ved betalingsmodulet blot vælge MobilePay, som den ønskede betalingsmetode, herefter indtaster kunden sit telefonnummer og bekræfter sin betaling via kundens telefon. 


Betaling via bankoverførsel (faktura)

Assisted Assignment tilbyder betaling via bankoverførsel (faktura) til virksomheder, organisationer og institutioner.
Assisted Assignment har dog kun mulighed for at oprette betalingsfaktura i den åbne kontortid:

Som før nævnt under
proces for booking og betaling af service, er bookingen først bindende, når kunden har betalt for det antal arbejdstimer, som er estimeret for at den enkelte medarbejders kan udføre den ønskede serviceydelse - uanset valget af betalingsmulighed. 



Information om fortrydelsesret for servicetjenester

Kunden modtager sin skriftlige bekræftelse i forbindelse med bookingen, hvor kunden 14 dages fortrydelsesret konkretiseres. Kundens fortrydelsesret ophører dog:


  • 48 timer før den bookede servicetjeneste skal udføres. Herefter pålægges kunden et godtgørelsesgebyr på 500 kr. 
  • Når den bookede servicetjeneste er ved at blive udført
  • Efter servicetjeneste er blevet udført.  


Ønsker kunden godtgørelse for manglende udførelse af servicetjeneste eller på andet grundlag, at benytte sin fortrydelsesret, bedes kunden kontakte Assisted Assignment og informere herom. I denne mail bedes kunden:


  1. Skriftligt bekræfte, at kunden benytter sin fortrydelsesret.
  2. Angive hvilken konkret booking der er tale om (dato og tidspunkt).
  3. Vedhæfte den skriftlige bekræftelse som kunden modtog per mail efter bookingens gennemførelse af den pågældende servicetjeneste (som dokumentation for gennemført booking og kundens betaling).
  4. Angive det kontonummer og registreringsnummer, i forbindelse med tilbagebetaling.



Information om ansvar i den bookede servicetjeneste

Dette afsnit er beskrevet for at opnå et optimalt samarbejde mellem kunde og medarbejder fra start. For hver enkel servicegruppe fastsættes hvilke opgaver servicegruppen må udføre og ikke må udføre.

Helt grundlæggende har Assisted Assignment naturligvis det overordnede ansvar for servicetjenesterne - men for ordentlighedens skyld, anses alle parter som mere eller mindre ansvarlige for det gode samarbejde:


Kundens ansvar
Kan eksempelvis være at booke nok timer til arbejdet og sørge for at de rette arbejdsredskaber er til stede når medarbejderen kommer. En anden del af kundens ansvar, er naturligvis også at informere Assisted Assignment, såfremt den udførte servicetjeneste ses mangelfuld, med udgangspunkt i kundens beskrivelse i det udsendte arbejdsskema eller hvis kunden har oplevet anden urimelig behandling.


Medarbejderens ansvar
Er blandt andet møde til tiden og udføre den servicetjeneste som medarbejderen er booket til. Hertil har medarbejderen også ansvaret for at informere Assisted Assignment, såfremt de bookede timer eksempelvis ikke er nok i forhold til arbejdets omfang, hvis beskrivelsen i kundens udsendte arbejdsskema ikke stemmer overens med virkeligheden eller hvis medarbejderen oplever anden urimelig behandling. 


Assisted Assignments ansvar
Er blandt andet at sørge for det administrative såsom: løn, SKAT, feriepenge, ansvarsforsikring for medarbejderen. Assisted Assignment indgår ligeledes som mægler såfremt der opstår uenighed mellem parter i samarbejdet. 



Information om klagemuligheder
Ønsker kunden eksempelvis at indgive en klage, skal denne klage være skriftlig og fremsendes til kundeservice/administrationen. Behandlingstiden for klager er 7 arbejdsdage efter bekræftet modtagelse. 



Information om behandling af persondata

På www.assisted-assignment.dk anvendes kundens personrettede oplysninger i forbindelse med booking af servicetjenester.


Kundens angivne persondata og kontaktoplysninger behandles internt hos Assisted Assignment og videregives derfor ikke til tredje part. Medarbejderen vil med forudgående samtykke fra den enkelte kunde, modtage nødvendige oplysninger om bookingens adresse, navnet på pågældende som har brug for hjælp og bookingens arbejdsopgaver.



Information om kategorier af persondata samt kilde

Kunder angiver selv persondata i form af: fornavn og efternavn, samt adresse- og kontaktoplysninger i form af evt. adresse hvoraf kundens bookede service skal udføres, samt kontaktmail og telefonnummer.
Kunder angiver frivilligt persondata / oplysninger.



Information om samtykke før behandling af kundens oplysninger

I forbindelse med udfyldelse af arbejdsskema til den valgte servicegruppe, vil kunden til enhver tid blive oplyst om ovenstående informationer i persondatapolitikken hos Assisted Assignment (jf. oplysningspligten). Informationer om persondatapolitikken hos Assisted Assignment skal kunden give sit anerkende, at være oplyst om - inden kundens booking kan afsluttes.



Alle kan til enhver tid trække sit samtykke tilbage og herved få slettet al info, ved at kontakte Assisted Assignment.




Etik & værdier

Information om empati og respekt
Det er vigtigt for Assisted Assignment, at udvise respekt og empati over for vores kunders livssituation og følelser, herunder at værdsætte og opretholde den enkeltes kundes selvbestemmelsesret og værdighed.



Information om tillid og fortrolighed
Assisted Assignment ønsker, at vores kunder føler sig trygge i samarbejdet, uanset hvilken form for samarbejde der tales ind i og derfor er det vigtigt for Assisted Assignment, at opbygge og bevare tilliden mellem parter. Hvor overholdelse af eksempelvis tavshedspligten ikke kun er etisk korrekt, men det er ekstra vigtig, for kunne at skabe den fælles fortrolighed, som tryghed mellem mennesker kræver og som desuden er et grundelement for netop at opbygge og bevare kundens tillid.



Information om professionalisme
Assisted Assignment stiler hver dag efter nye høje standarder i vores professionelle arbejde, som blandt andet indebærer at tiltrække de medarbejdere, som har den rette viden, de rette færdigheder og kompetencer som er nødvendige og relevante ude hos vores kunder.  



Information om ligeværdighed og inklusion
Det er vigtigt, at alle hos Assisted Assignment er inkluderende og behandler alle mennesker med ligeværdighed og respekt, uanset baggrund, kultur, køn, seksualitet eller evner. Hos Assisted Assignment ønsker vi, at alle føler sig velkomne og accepterede.



Information om samarbejde og partnerskab
For Assisted Assignment er det altid vigtigt, at etablere nye samarbejdsrelationer og partnerskaber med virksomheder, organisationer, myndigheder og andre interessenter for at sikre vores kunder værdifulde og velorganiserede servicetjenester, som er helhedsorienterende, venlig og støttende.



Information om ansvarlighed
Assisted Assignment er ansvarlige over for vores kunder, vores medarbejdere, vores samarbejdspartnere og offentlige myndigheder, som indebærer at handle i overensstemmelse med gældende love og regler og være transparent omkring beslutninger og resultater og være villig til at tage ansvar for eventuelle fejl eller mangler.

unsplash